dinsdag 3 juni 2014

USA 2013


Omdat de baby vanaf nu elk moment kan komen, ben ik maar alvast foto's van mijn camera gaan wissen. De meeste staan al op mijn computer, maar ik kan het soms niet laten om ze dan op mijn toestel te laten staan zodat ik ze terug kan kijken wanneer ik een foto maak. Zo ook de foto's van Amerika vorig jaar. Ik ben zo blij dat ik dat nog heb gedaan voordat ik een kindje kreeg. Lekker met twee vriendinnen scheuren met een grote Jeep Liberty door Californie, Utah, Nevada en Arizona. Omdat ik zelf weer helemaal blij werd toen ik de foto's zag, heb ik er maar een aantal voor jullie bij elkaar gezet. Eerst wat van het land (ja, zelfs de taarten enz. behoren bij dit mooie land) en daarna wat selfies die ik daar met een mooie achtergrond! heb geschoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten